گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

سیدزادگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۶۱۰۶
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
سیدزادگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شد + فیلم
مجمع انتخابات رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی امروز در محل آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخابات رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان و ۲۷ عضو مجمع برگزار شد.

 این مجمع با حضور ۲ کاندیدا برگزار شد و بعد از صحبت‌های اولیه‌ و ارایه برنامه ای که داشتند در نهایت انتخابات انجام شد و سید سعید سیدزادگان با ۱۵ رای بعنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تعیین شد.

همچنین محمدرضا سبزه دیگر کاندیدای این انتخابات هم ۱۲ رای باقی مانده را به خودش اختصاص داد.

سیدزادگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شد

سیدزادگان بعد از این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: کارهای ناتمامی داریم که باید از این به بعد روی آن ها برنامه ریزی کنیم و به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: در خصوص معافیت مالی باشگاه‌ها، بیمه ورزشکاران، اسپانسرینگ و ... اقدامات خوبی انجام شده و از این به بعد با قدرت بیشتری آن ها را دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسانیم.

رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در پایان گفت: پیش از این با حکم سرپرستی فعالیت می‌کردم و در بسیاری موارد بخاطر نوع حضورم در هیات امکان پیشبرد بسیاری از امور مالی را نداشتیم، اما از این پس باید با سرعت بیشتری عقب ماندگی‌های قبل را جبران کنیم و به سمت جلو حرکت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->